cari ja pa2 u all nak...

my music box......

Followers

my sweet pic...hoho

Grab A Button

tinggalkan link anda k....

Thursday, November 4, 2010

tabahnya hati seorang suami...

Posted by murah2_sale at 6:14 AM
                                      I LOVE U DAD...

    Betapa tabahnya hati seorang lelaki yang bergelar suami dan juga bapa....sanggup menjaga ibuku yang banyak karenah hidupnya...sejak 4 tahun lepas...mama ku menghidap penyakit angin akhmar yang lebih dikenali  sebagai strok...aku sebenarnya  tak sanggup melihat mamaku sakit..dia terkena strok untuk kali ketiga...tahun nie mama ku kena pada 5 hari sebelum raya..bayangkan aku mendengar azan raya di hospiital sambil menjaga mama ku...,.sedih sangat2...

       persiapan raya kami hanya biasa2 ja bukan macam yang selalu dan bukan macam tahun2 lepas...strok ni adalah lumpuh separuh badan ataupun lumpuh semuanya..mamaku lumpuh separuh badan...dia masih boleh berjalan tapi sebelah kiri badanya lemah....derita juga ku tengok mamaku...jujur la..aku rindu mamaku yang dulu...dulu dia pandai masak, selalu bawa aku shopping..tpi sekrng semua hilng hanya tinggal kenangan dalam memori...

       sekali lgi pada bulan ni, aku terima dugaan daripada tuhan..mama ku kena stok lagi..kali nie..mamaku hilang ingatan dan percakapnnya lari dri words...sedihkan bila mama yang kandungkan kita lupa akan kita...bayangkan jika saya itu anda...but thanks to god..bapa ku seorg yg bertanggungjawab...dia tetap sabar dengan karenah mamaku..ya allah..thank you so much...i love my parents 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

murah-sale-shop Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez